Aanbod

WORKOUT OF THE DAY (WOD)      

Dit zijn de reguliere lessen en deze hebben als doel je algemene fitheid te verbeteren. De lessen bestaan uit een warming-up, een techniekdeel en de workout. De WOD is constant gevarieerd en er staat dus iedere dag wat anders op het programma!

WEIGHTLIFTING   

De Weightlifting lessen staan in het teken van de twee Olympische lifts: De Clean and Jerk en de Snatch. Tijdens deze lessen leer je de juiste technieken van de twee lifts en kun je je kracht hierin ontwikkelen. 

POWERLIFTING  

Bij Powerlifting draait het om maximale kracht in drie verschillende oefeningen: De Squat, Deadlift en de Bench Press. Tijdens de Powerlifting lessen leer je hoe je de oefeningen op de juiste manier uitvoert en hoe je je techniek en kracht hierin kunt verbeteren. 

GYMNASTICS   

Tijdens de Gymnastics lessen ligt de focus op het stapsgewijs leren van de verschillende skills en het ontwikkelen van kracht en lenigheid. Je gaat aan de slag met bijvoorbeeld Pull-Ups, Dips, Push-Ups, Sit-Ups en Handstands. De focus ligt hierbij op techniek en lichaamscontrole. 

CROSSFIT LITE

Een CrossFit Lite les heeft dezelfde opbouw en ingrediënten als de reguliere lessen, maar zonder complexe bewegingen en zware gewichten. Tijdens de lessen werk je aan je conditie, lichaamscontrole en spierkracht. De focus ligt hierbij op een juiste en veilige uitvoering van de bewegingen en het trainen op eigen niveau. Iedereen kan starten met deze lessen, ook als je heel lang niet gesport hebt of geen goede conditie hebt.

CROSSFIT TEENS

CrossFit Teens is een CrossFit les speciaal voor jongeren van 12 tot en met 16 jaar. Tijdens deze lessen worden CrossFit bewegingen op een veilige manier geleerd en geoefend. Lessen bestaan uit een warming-up, techniektraining en een WOD (Workout of the Day). De focus ligt op plezier, uitdaging en persoonlijke ontwikkeling.

OPEN GYM

Tijdens de Open Gym uren heb je de mogelijkheid om vrij te trainen op bijvoorbeeld nieuwe skills of je zwakke punten of om een workout te doen. Tijdens deze uren train je zelfstandig en niet onder begeleiding, maar er zijn wel coaches aanwezig die je kunt vragen om tips. 

PERSONAL TRAINING

Personal Training is een effectieve manier om je individuele doelen te behalen. De coach gaat met jou aan de slag om fitter te worden, met de juiste technieken te trainen en om jouw persoonlijke doelen te behalen. Een Personal Training sessie duurt 60 minuten en is individueel of in een duo mogelijk.